De maand februari tot nu toe

We zijn al een tijdje in februari en wat is tot nu toe gebeurt?

Geslaagd!

Ik ben geslaagd voor al mijn 10 examens! Wat betekent dat ik uber slim ben en ten tweede dat ik mag solliciteren want nu rest enkel stage en afstudeerproject nog. Van sommige punten heb ik soms mijn twijfels. Zo was me IT&Recht super gedaan en kreeg ik amper een 11/20… Zelfde voor .NET, perfecte programma’s, perfecte uitleg erbij en prachtige presentaties en toch amper 14/20…

FOSDEM

Vorig weekend maar één dagje naar FOSDEM geweest. De zaterdag had ik geen zin en niemand was toch aanwezig (heb dan maar een dag gewerkt). De zondag dan maar vertrokken met Lien naar FOSDEM. Onderweg kwam avdg erbij en in brussel-zuid kwam Pieter (met volle geweld door de deur :D). Nadat ik en Lien champagne kregen van Pieter (waarvoor dank Pieter) toonde Pieter mij hoe je de ticket machine van de NMBS aan de kloten kan helpen ^^ (waarvoor dank Pieter)².

Eigenlijk was FOSDEM redelijk saai maar heb toch terug een mooie buit aan DVD’s en stickers. Ook stond er een groot touchscreen met openSuse erop. Doodleuk stond Yast2 open (en dat is in root modus) en het duurde ook niet lang voor ik settings (oeps) aan het veranderen was ^^. De meneer was niet zo blij (ik wel) en hij probeerde via ALT + F4 het af te sluiten maar het lukte hem niet ^^. Voor het eerst werden we aangesproken in de aula door een FOSDEM medewerkster. We waren te luidruchtig…

Soubry

Sinds dinsdag werk ik 4 dagen bij Soubry. Me taak is simpel, namelijk Vermicelli van 19kg verpakken. Bij me eerste dag al twee kleine verwondingen opgelopen waarbij er één nieuw was :p. De eerste was een normale snee omdat ik even bleef happeren in de buffer met de hand :p (de dag ervoor kreeg ik video over veiligheid…). De tweede gebeurde tijdens het nemen van een houten pallet van een stapel. Die gleed langs me handen en op de één of andere manier kwam er een stukje hout onder me duimnagel terecht. Ik krijg hem er gewoon niet uit ^^ het is dus naar de dokter gaan of wachten tot hij er zelf gaat uit kruipen. Ik ben eens benieuwd hoelang het duurt voor het eruit gaat kruipen.

update

Vandaag naar de dokter. Hij zei dat het 6 maand zou duren en dat er allemaal restjes zouden in blijven zitten. Dus nadat hij me vinger verdoofde (wat best vies was omdat ik die vloeistof voelde in me vinger) begon hij de helft van me nagel eraf te knippen.

Geef een reactie

