Het nieuws

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets plaatste op de blog. Er zijn een aantal nieuwe dingen gebeurt. Eerst en vooral is mijn vakantiejob ten einde. Ik heb mijn maximale dagen (23 dagen) opgewerkt. Normaal was ik 31 augustus gedaan maar heb drie dagen verlengingen getekend. De laatste dag was een bewogen dagje trouwens. Rond 6 uur begon het meisje waarmee ik aan de band stond te wenen en moest ik voor de eerste keer drie uren overwerken. De laatste week in de fabriek was saai en dat merkte ik toen ik het laatste halfuurtje terug in het magazijn moest helpen.

Nu kijk ik op naar twee weken vakantie, werken en mijn volgend academiejaar in orde brengen. Ik ben ondertussen ook van kot verhuisd en heb ik voor de allereerste keer ramen gekuisd en de vloer gedwijlt :D. Daarvoor heb ik een handje geholpen bij het verhuis van mijn broer en heb ik zijn 4 000 zwijnen/biggetjes eens kunnen “bewonderen” (mensen die 8 000 zwijnen willen verzorgen/beheren en willen wonen in west-vlaanderen kunnen een solicitatie achterlaten).

Mijn herexamen is ook al een grote week afgelegd en vrijdag kan ik achter de uitslag. Ik heb er een goed oog op t.o.v. mijn andere collega’s . Zij komen af met een flut portfolio, de ene kent zijn cursus niet (heb ik gemerkt op het mondeling) en één kwam gewoon zijn handtekening plaatsen.

Op IT vlak was het rustig voor mij, ik heb nog een keer Netbeans open getrokken voor een paar uurtjes programmeren aan iets zinloos. Er ligt een project klaar in de twee lade van mijn bureau in Leuven die hopelijk tot leven komt.

Geef een reactie

