Lien

Ik ben al enkele maanden verliefd en sinds onze eerste date werd dit wederzijds gevoel bevestigd met een kus. Lien ik hou van je en je maakt me gelukkig. Ik wil je nooit meer kwijt (l).

Lien (l) ik

Lien (l) ik

15 Responses to Lien

  1. PieterC says:

    Welkom op de blog Lien :D

  2. Gunirus says:

    Stijn, ik hoop dat je op sommige vlakken beter bent dan op spelling :D Bezegelt… najh, have fun allebei ;-)

  3. Gunirus says:

    Stijn, je weet het e, je krijgt men respect als ze meegaat naar Fosdem ;-)

  4. Ibrahim says:

    Klootzak, ik haat je echt. Maak ik het uit met mijn vriendin, haalt hij er een zeer mooie meisje binnen.

    Motherfucker !!

    PS: lien, als je een echte man wil, bel me maar ;-)

  5. Lien says:

    haha, wat is dat hier allemaal. Kzal mij ook eens moeien.
    Da spellingsfoutje is em vergeven en hij heeft het al aangepast zie ik…:) En wat is Fosdem?
    Ibrahim bedankt voor et complimentje, maar Stijn is mijn échte man!:)

  6. Gunirus says:

    ibO, geef maar toe dat je jaloers bent op Lien ;-) Je wil stijn weer helemaal voor jezelf xD..; Wat FOSDEM is? Wel, dat is waar stijn zijn ware aard boven komt :-)

  7. Lien says:

    ja idd :-P. Tussen de nerds wat voetballen, mensen ambeteren en naar buiten lopen alst hem niet aanstaat :-)

  8. stijn1989 says:

    That’s me :D

  9. PieterC says:

    Als ze dat al weet kan het niet meer fout gaan :p.

  10. stijn1989 says:

    Het valt mij op dat sinds deze post mijn bezoekers bijna verdriedubbeld zijn :D.

  11. nemesiskoen says:

    Nice foto van u stijn ^^

  12. Gunirus says:

    Stijn, wil je daarmee zeggen dat je onpopulair bent?:)

  13. nemesiskoen says:

    ga lien mee naar fosdem?

  14. Lien says:

    mss wel;)

    Spannend :p

Plaats een reactie