Ubuntu Hardy

Reeds eerder vermeld ben ik veranderd van Kubuntu naar Windows XP op mijn desktop. Helaas zijn er internet problemen op alle windows computers thuis. Het probleem is dat hij té lang moet laden voor een pagina. Het gekke aan dit is dat het geen problemen heeft op mijn laptop want daar heb ik kubuntu 7.10 nog opstaan. Ik had Ubuntu/Hardy op CD staan en dacht om de verveling te vermijden eventjes een fresh install te doen op me laptop.

Ik moet zeggen dat de gnome versie van Hardy er beter uitziet dan de KDE versie. Firefox 3 ziet er een stuk aangenamer uit en er zijn mooie veranderingen in gnome.

Mijn enige zorg is dat het internet probleem snel oplost want mijn pa begint het vervelend te vinden ^^.

One Response to Ubuntu Hardy

  1. Frank zegt:

    Ik had al langs verschillende kanten begrepen dat ubuntu momenteel beter is / bevalt dan kubuntu. De beta versie van firefox 3 bevalt mij ook prima.

    Ik zou zeggen: pa ook aan linux! :-)

Geef een reactie

