FOSDEM nabespreking

Vandaag was het zover, FOSDEM! Na een teleurstellende bericht van Ibrahim dat hij niet mocht komen en Koen die vandaag vergeten was, trok ik naar Brussel met Lien. Omdat ik enkel naar Google SoC (Summer of Code) wilde gaan zien, zijn we om 16u30 aangekomen. Daar wachtte onze trouwe vriend Pieter (Gunirus). Een kwartier voor SoC konden we nog een kwartier over de lezing van “Help my system is slow” bijwonen. Nadat Lien bijna doodviel van het aantal nerds en de saaie lezing ^^, kwam de dame binnen van SoC. Helemaal opgepept begon ze met de lezing. Na 10 minuten nerd humor en applausjes geven, kwam het erop neer dat ze het sociale vlak achter SoC uit de doeken deed terwijl ik hoopte op een technische lezing.

Besluit, vrouwen op FOSDEM praten enkel over het sociale vlak van IT. Na een uur was FOSDEM alweer gedaan voor den deze en de hare en keerden we moe maar gelukkig terug naar huis toe. Ik hoop dat Pieter ook blij is met zijn 50 Ubuntu posters.

Tot volgend jaar FOSDEM.

4 Responses to FOSDEM nabespreking

  1. Gunirus says:

    /me = Pieter = fluaju op sima

    En ja, ik ben blij

  2. Ibrahim says:

    Sorry Stijn ! Had graag Lien ontmoet en van je gestolen ^^

  3. stijn1989 says:

    Zo’n schoonheid kan jij niet krijgen, daarvoor moet je al 5 jaar legaal in Europa verblijven :p.

  4. avdg says:

    Was het toch de moeite om daar te komen (ik geloof van niet :) )

Plaats een reactie