$stijn->php = null;

Ik script nu al enkele jaren in PHP en begin zo stilletjes aan die taal en zijn wereldje beu te komen. Het is een goeie taal maar het wordt tijd voor een volwassenere taal. Iets waarmee ik de computer kan laten beheersen. Je zou denken aan Java maar ik wil een nog lagere taal gaan leren.

Volgende week dus eens een bib binnenstappen en wat boekjes huren. Na bijna anderhalf jaar, ga ik nog eens een bib binnen. Dat wordt spannend.

5 Responses to $stijn->php = null;

  1. Laurens zegt:

    Kzou ook zeggen C++, maar er zijn nog genoeg alternatieven.

    2 boeken die je MOET gelezen hebben als je serieus wilt beginnen met C++ zijn “The C++ Programming Language” (Bjarne Stroustrup) en “Effective C++: 55 Specific Ways to Improve Your Programs and Designs” (Scott Meyers).
    Tis van horen zeggen (rara van wie).

    Alvast veel succes ermee. :)

  2. Psycho zegt:

    net op het moment dat ik wil beginnen met een nieuwe taal flik je me dit :p stijn, check je gmail :D

  3. Psycho zegt:

    btw, waar ben je laatste tijd man ! MSN SLET !!!

  4. stijn1989 zegt:

    @Laurens: er zijn idd genoeg alternatieven, dus voor ik direct naar C++ grijp, zal ik eerst de andere talen eens bekijken. Zeg maar tegen Adriaan dat hij bedankt is voor zijn boekentips ^^.
    @Psycho: msn? computer? Nee man, ik ben vanaf nu gedaan als IT’er in Westvlees. Zie ander bericht.

Geef een reactie

