The West-side rulez!

Op stage lees ik dagelijks wat uit de humo. Vorige week stond er iets in over de moslims. Deze week ook. Namelijk iets over Sharia4Belgium ofzo. Een grote foto van een moslim met een dikke baard, tulband. Alles erop en eraan dus. Nu las ik diagonaal het artikel door omdat ik die moslim toestanden beu ben gehoord. Nu stond erin dat meneer de moslim het gevecht aan wilt met het Westen want ze zijn met anderhalf moslims. Dus wilt meneer de wetten van meneer allah doorvoeren in het westen en een heilige oorlog voeren hier. Voor mij mag meneer tegen de muur staan en volgepompt worden met lood. Je geeft die papieren en dan loop je rond met zo’n ideeën. Niet voor het een of ander maar zo lok je idd wel racisme uit. Wetten gemaakt door één of andere dronkaard tientallen eeuwen geleden is niet meer van deze tijd. Dat weet ieder mens met een greintje verstand. Religie heeft andere doeleinden in mijn ogen. Als je allah dan toch zo graag ziet, blijft in je grot in Afganistan.

Ik begrijp niet dat die gast terug gestuurd wordt naar zijn hutje in de woestijn. Dat hem de wetten van allah in zijn reet stopt.

Jesus rulez! ^^

Geef een reactie

