KHL wordt strenger!

Jup enkele weken geleden besloten vandalen (waarschijnlijk gefrustreerde eerste jaar studenten die hun hello world applicatie in java niet konden compilen) enkele pc’s te vernielen. Ze breken het achterste stuk eraf en stelen dan de muis of het toetsenbord. Daarop volgde een sanctie, namelijk dat iedere student onder begeleiding in de computerlokalen mogen gaan. Voorheen kon je vrij met je badge de lokalen binnen, nu niet meer dankzij één à drie studenten Ik was die sanctie al totaal vergeten tot de dag van me examen. Ik moest vandaag in het computerlokaal zijn maar kon niet binnen met de badge. Gelukkig was er al een student die de deur vriendelijk opent. Maar ik wil maar eventjes aantonen hoe frustrerend dit is.

Dus aan de daders: kweek een stel ballen aan je lijf en ga jezelf aangeven of wij gaan eens het achterste van je lijf afrukken en je muis uittrekken!

3 Responses to KHL wordt strenger!

  1. John zegt:

    In 3 woord belachelijk en totaal nutteloos, het is goed dat het nu examens zijn dat het systeem relatief effectief zal zijn, maar eens het jaar terug begint zullen de mensen gwn de deur openlaten.
    Daarbij: we moeten ons al identificeren met badges, dan kunnen ze toch achterhalen wie er zoiets gedaan kan hebben.

    Het nummer van die Mady whatever staat alleszins in mijn gsm, stel dat ik ergens binnen moet met een geldige reden en dat ik niet binnen geraak mag zij de deur komen openen.

  2. Pieter zegt:

    Bij ons zijn muis en keyboard gewoon mee te nemen, je moet zelfs niets afbreken :D

Geef een reactie

