Leffe!

Vandaag had ik eventjes een verzetje nodig. Al van dinsdag binnen, geen verse boerenlucht ^^, om te studeren. Ik dacht nog eventjes aan om dingen af te werken maar me verstand had eventjes een break nodig. En hoe kan je je verstand breaken? Inderdaad, een goeie drinken! Ik ben sinds een kleine jaar fan van Leffe nadat ik drie jaar aan Duvel gehangen heb. Vergis je niet, ik drink nog steeds graag Duvel maar Leffe is een goeie tegenhanger.

Nu in de nachtwinkel (was bier vergeten te kopen in de winkel) zag ik de Leffe’s staan van die 2-minuten reclames met die kok en die somolier. Ik heb er eventjes drie genomen die ik nog niet geproefd had: Leffe Triple, Leffe 9 en Leffe Radieuse. Ik moet zeggen dat de Leffe 9 voor zijn hoge concentratie aan alcohol, zoet smaakt en lekker naar binnen gaat. En de Leffe Radieuse is tenminste een echt rood bier (ipv die Krieks).

Leffe 9, Leffe Tripe, Leffe Radieux

Leffe 9, Leffe Tripe, Leffe Radieux

Anyway schol!

One Response to Leffe!

  1. Pieter zegt:

    Maredsous over here right now :D

Geef een reactie

