Toekomst VBA…

Op kerstdag gaf ik een demo van mijn VBA aan de eigenaar van het bedrijf. Hij was tevreden van het werk maar we hebben nog wat nagepraat. Daaruit bleek dat het programma dat ik geschreven werd een tussen oplossing is voor het ene varkensbedrijf. Nu zijn ze bezig met uitbreidingen in het bedrijf (nieuwe stallen) en gaan ze dus een geavanceerder pakket aanschaffen. Dus uniek was mijn ding niet maar dient goed als tussen oplossing. Enfin, later zal mijn hulp nodig zijn voor de data migratie naar het nieuwe programma.

Nu de toekomst van VBA slop ligt (het kan nog altijd een product worden als ik dat wil), kwam de vraag om een ander programma te schrijven die niet op de markt te vinden is. Details heb ik niet maar het gaat om het ganse voederproces van het bedrijf. Nu draait er iets DOS achtigs maar dat is enkel om de voederen te verdelen en te vermengen binnen het bedrijf. Het moet uitgebreider komen. Begin februari begint het project.

4 Responses to Toekomst VBA…

  1. Pieter zegt:

    Jammer dat al het werk van de varken software hier stopt. Wat heeft het geavanceerdere pakket dan dat jouw software niet heeft?

  2. Pingback: Varkens Beheer Applicatie 1.1 « Another (Idiot) Intelligent Developing Software

  3. Pingback: Voederprogramma « Another (Idiot) Intelligent Developing Software

Geef een reactie

