2010: een einde aan alles…

Het is terug Kerstmis. Veel eten en vooral terug blokken tussendoor. Het einde van 2010 is meteen ook het einde van zoveel zaken. Ik heb de laatste opdrachten ingediend die moesten ingediend zijn (hoop ik want er waren er zoveel). Ook start voor de laatste keer mijn blok. In die blok moeten er nog twee opdrachten geprogrammeerd worden (.NET en EJB/JavaFX) en moet er nog één beveiliging opdracht gemaakt worden.

Nu genoeg over de studies want deze periode staat ook in het teken van het einde van 2010. Naast eten en blokken zal er ook wat gefeest worden. Eerst de verjaardag van me schat en vervolgens 2010 afsluiten met NYE te Kortrijk.

Ziezo, bij deze wens ik jullie een zalig Kerstmis en zak maar lekker door! ^^

2 Responses to 2010: een einde aan alles…

Geef een reactie

