Brooklynn en geldgieren

De Brooklynn, allen gekend vanwege hun kledingwinkels, verkoopt af en toe voorverkoop kaarten van evenementen. Deze zomer kocht ik er naar alle gewoonte me tickets voor de beachparty. Toen vroeger ze €0.50 / ticket extra als fooi. Waarschijnlijk zien zij tickets uit een enveloppe halen als een zware taak. Daar had ik een klachtenbrief over geschreven naar de organisatie van het evenement dat het fooi-betalen-concept gedwongen wordt. Tot op vandaag nog geen antwoord, geen verontschuldigingen of what so ever. Dus dit evenement sla ik ook maar over volgende jaren!

Nu gaat mijn vriendin naar dezelfde keten Brooklynn en koopt er kaarten voor het oudejaar (NYE in de expo hallen van Kortrijk). Op de site staat vermeld €33 / ticket. In de Brooklynn werd terug het fooi-betalen-concept opgelegd en dit keer van €1 / ticket. Omdat de organisatoren geen mailadres hebben staan op hun website kan ik geen mail sturen met me klacht.

Helaas maar voor de mensen die shoppen in de Brooklynn, denk maar twee keer na voor je iets daar koopt. Het zijn geldgieren van de eerste tot de laatste. Je betaald er zowiezo teveel voor te weinig kwaliteit.

One Response to Brooklynn en geldgieren

  1. Pingback: Antwoord van Brooklynn « Another (Idiot) Intelligent Developing Software

Geef een reactie

