Te persoonlijk…

Sinds vorige week heb ik een trouwe bezoeker erbij gekregen, namelijk Rob. Rob is een collega van me @ KHL en kwam vandaag naar me toe met de uitspraak:

Je plaatst wel veel persoonlijke dingen op je blog.

Daarom deze post. Plaats ik veel persoonlijke dingen op blog? En van deze gelegenheid maak ik gebruik om eens te polsen bij de bezoekers welke topics er meer aan bod moeten komen. Vul daarom (vrijblijvend) de volgende Google Enquête in.

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dDN5dVBmV2ZQRnNyOGZVVUtQVDlVdWc6MQ

Resultaten zullen later gepost worden (met Nieuwjaar ofzo).

One Response to Te persoonlijk…

  1. Rob zegt:

    Trouwe bezoeker???

    Ik heb me nu met Thunderbird geabonneerd op uw feeds, da gebruik ik tenminste :D.

Geef een reactie

