Varkens software

Drie weken terug kreeg ik mijn eerste software opdracht. Door schoolwerk heb ik nog geen tijd gevonden om hieraan te starten. Vanavond vond ik dus wel tijd en zal hier dus ook een hogere prioriteit aan geven omdat het een belangrijk project is. Het project is closed-source op dit moment en al het materiaal dat ik erover publiceer is copyrighted aan zijn auteur (Stijn Leenknegt). Voor de geïnteresseerde bloglezers heb ik een pagina gemaakt waarop de ontwikkeling te volgen is. Dit maakt het ook interessant voor mij, zo kan ik later terug kijken naar mijn eerste project.

Geef een reactie

