Klote frans!

Vandaag kreeg ik mijn uitslag. In januari 2010 was ik geslaagd voor alles. Deze examenperiode had ik ook hetzelfde gevoel. Ik krijg me punten en ik zie alles super goed maar dan lees ik frans 8. Ik kon wel ieder scheldwoord plakken op me lectores, de bitch! Enfin een herexamen maakt me niet klein en het is maar frans hé. Hier zijn alvast me andere punten.

Communicatietechnieken: 13/20
Taalbeheersing: 11/20
Besturingssystemen – deel 2: 12/20
Communicatie in het Frans: 8/20
Financieel management: 14/20
Programmeren van visuele gebruikersomgevingen: 20/20
Digitale beeldbewerking: 16/20
Geavanceerde technieken voor webapplicaties: 19/20
Internetprogrammeren:
16/20

2 Responses to Klote frans!

  1. Gunirus zegt:

    Sorry, maar ik moest lachen :D

  2. John zegt:

    best nice :)

Geef een reactie

