100% kotnet

Iets na 22 uur deze avond viel me verbinding met kotnet weg. Een uur heb ik gewacht en geprobeert om verbinding te maken. De ene keer zei kotnet dat ik al ingelogged was (ook al logde ik mij uit). De andere keer weigerde hij weer te verbinden. Dan kwamen er een hele reeks van timeouts. Tot plots uit het niets ik het volgende zag…

Ik was van 1% download naar 100% download gegaan! Waarschijnlijk iets misgelopen bij een update achter de schermen, ik weet het niet. Maar ik hou ervan als kotnet zo’n fouten maakt. Dit mag iedere week (zaterdagavond liefst) gebeuren van mij.

Geef een reactie

