De maand april

Het is een tijdje stil geweest op deze blog en daarom geef ik jullie de laatste updates.

  • AIIDS bestaat sinds vorige week twee jaar. Het tweede kaarsje wordt uitgeblazen.
  • JSF is een haat-haat framework voor mij.
  • Ik ga een formulieren ontwerper maken in Java als eindproject. Ideaal voor webdesigners hoop ik.
  • Mijn eerste ervaring met de vakbond meegemaakt (in mijn voordeel, in mijn werkgever zijn nadeel :p).
  • Weekend Parijs is geboekt. Jiha!

Het zal de komende weken stil zijn vanwege projecten, opdrachten en voorbereiding van de examens.

Geef een reactie

