Opensuse 11.2

Na een hele lang weg heb ik dan uiteindelijk mijn favoriete distro gevonden. Jarenlang heb ik met (K)ubuntu gewerkt tot deze op een bepaald moment mijn keelgat begon uit te hangen. Na een halfjaar Windows 7 RC te draaien, kreeg ik de melding dat ik nog 0 uren kon spelen op de RC. Nu goed, ik vond dat Windows 7 aan het einde van zijn krachten was. Hij crashte geregeld zonder reden.

Op Fosdem had ik Opensuse 11.2 in werking gezien en had ik een DVD’ke meegenomen. De installatie verliep vlekkeloos en ben nu ook overgestapt van 32-bit naar 64-bit. Na een kleine fix voor het afspelen van MP3 en toestanden, is bijna alles geconfigureerd. Voor mensen die een mooie en goeie Linux willen proberen, raad ik toch Opensuse 11.2 aan.

2 Responses to Opensuse 11.2

  1. Gunirus zegt:

    Ik zit nu al enkele maanden op Arch linux, zeer tevreden van, persoonlijk vind ik em veel beter dan OpenSuse, en de *buntu’s hebben echt een massa gebreken :)

  2. Koen zegt:

    We moesten u bijna wegsleuren van die openSUSE stand ginder :P

Geef een reactie

