Image viewer uitgebreid

Ik ben net klaar met me vijfde opdracht voor Visuele gebruikersomgevingen. Ik ben redelijk tevreden van het resultaat maar struikel toch nog over het heap overflow probleem. Wat heb ik gemaakt? Ik heb mijn vorige Image Viewer uitgebreid met extra functies zoals een slideshow. Er zit dus een Timer in, een JPopupMenu die je toelaat om tijdens de slideshow te pauzeren of te stoppen, een Toolbar die je bovenaan ziet en nog zoveel meer.

Download: ImageViewer.jar (243 kB)
MD5 checksum: 34109082368238f57b9b6fa9d806f4d5
SHA-1 checksum: f71d0d8813924d856ee347a438c27766559b1a44

Geef een reactie

