FOSDEM 2010

Op 6 en 7 februari 2010 gaat het grootste nerd event terug door te Brussel: FOSDEM! Omdat het vorig jaar wat tegen viel, hoop ik op een goed jaar. Ik kan helaas maar op 6 februari aanwezig zijn omdat mijn aanwezigheid niet kan gemist worden op een b-day party op 7 februari. Ik heb dit jaar eens een planning gemaakt van wat ik wil gaan bijwonen. Ik heb gekozen voor alles een beetje. Ik ga naar PostGrSQL, Groovy (Java), KDE en HTML 5.

Je kan mijn afspraken volgen op Google Calendar.

Ik zie jullie daar mede nerds :-).

One Response to FOSDEM 2010

  1. Gunirus zegt:

    Damn, je weet dat ik niet kan, en toch moet je et er nog eens goed inwrijven ^-^

Geef een reactie

