Idee’tje

Toen ik volgende artikel op tweakers las, kreeg ik een idee. Als je niet thuis bent, je bent gaan werken en je vrouw zit weer te kletsen bij de buurvrouw, en er komt iemand langs die aanbelt (de postbode, een kameraad, getuige van jehova, …). Het systeem vertelt aan de aanbeller dat er niemand thuis is. Dan kan deze persoon een videoboodschap nalaten (een camera en microfoon inbouwen moet niet zo lastig zijn zekers in dit idee).
Later kom je terug van je werk, de vrouw zit nog altijd te kletsen bij de buurvrouw, en zie je dat er iemand aan de deur is geweest. Je klikt op de video waarin de aanbeller zijn boodschap verteld. Het systeem zou moeten ingebouwd zijn dat je die persoon zou kunnen bellen of dat je de persoon zijn locatie (thuis, werk, …) kan doorsturen naar je gps in je auto en er naartoe rijden.

Of dit systeem al bestaat weet ik niet, ik hoop van niet en ik hoop ook niet dat er een chinees dit bericht leest.

Geef een reactie

