Examens

Joepie het is terug zover! Examens! Vandaag heb ik me eerste alvast afgelegd: Statistiek. Twee vraagjes waarvan één mondeling met schriftelijke voorbereiding. Die vraag was perfect, niets op aan te merken. Met andere woorden, ik had nogmaals bewezen wat voor nerd ik was. Met de helft van de punten op zak, begon ik aan de schriftelijke vraag. Kansrekenen, bah en dan nog over dobbelstenen, bah bah. Alles was goed opgelost, had eventjes meer tijd nodig omdat ik eventjes op een verkeerd spoor zat. Uiteindelijk had ik het laatste antwoord mis uitgerekend. Ipv optellen had ik vermenigvuldigd me tussenresultaten. Anyway, dat wordt een 14-16/20 waarbij ik natuurlijk super vrolijk mee zal zijn.

Op naar het volgende wiskunde examen.

Geef een reactie

