Kerstmis

Het einde van het jaar nadert, 2009 zit er bijna op. Buiten ligt het bergen vol cocaïne, de temperaturen zitten onder het vriespunt en ik zit in me bergen boeken in een halfwarm kot. Binnen enkele dagen is het kerstmis en daarna oud/nieuw. Mijn kerstvakantie draait in een lusje van eten, drinken, leren en slapen of anders gezegd:

while(kerstperiode) {

sleep();
learn();
eat();
drink();

}

Bij deze wil ook nog eventjes alle lezers bedanken voor het lezen van mijn berichten. In 2010 staat er nog een hoop troep te wachten om te lezen. Geschenken mogen altijd gedoneerd worden aan mij.

Tot in 2010!

One Response to Kerstmis

  1. Martijn zegt:

    Heeeeel mooi gezegd. Jij ook fijne feestdagen en een gelukkig en vooral leerzaam 2010 toegewenst!!!

Geef een reactie

