Butters weg en Mindios terug

Ik heb ontdekt dat een framework maken niets oplevert voor hetgeen je erin stopt. Daarom zeg ik vaarwel tegen het Butters project. Er zijn genoeg deftige frameworks waar ik mijn steentje aan kan bijdragen of kan gebruiken. Ook loop ik al terug met het idee rond om Mindios (er zijn twee mensen die weten waarover ik nu spreek) terug te bouwen. Na de uitspraak van Ibrahim om terug samen te werken aan Mindios was de aanleiding.

Dit is een beetje nieuws dat bij mij afspeelt.

3 Responses to Butters weg en Mindios terug

  1. Gunirus zegt:

    Na 2 jaar ofzo terug mindios? :o

  2. stijn1989 zegt:

    Ja, toch tof :) Ik ga terug de strijd aan met sourceforge. Dat was zo één van de redenen waarom ik Mindios niet meer zag zitten. De komende weken is het uitwerken van Mindios op papier (iets wat sitemasters al 3 jaar doet ^^) en een designer zoeken.

  3. avdg zegt:

    Veel succes met je uitdaging :)

Geef een reactie

