Vakantiejob in Westvlees

Dit jaar doe ik terug een vakantiejob en opnieuw is dit bij Westvlees. Vorig jaar mocht bij de IT afdeling werken (zie vorige posts) van het vleesverwerkend bedrijf. Dit jaar hadden ze blijkbaar geen jobstudent nodig daar en kan ik doodleuk terug onder de gewone mensen werken. Op de afdeling CaseReady, een verpakkingsafdeling in het bedrijf, mag ik mij een hele maand amuseren met vlees in machines gooien of verpakken. Na een week daar gewerkt te hebben, heb ik al meer frans gesproken dan in me cursus frans op de KHL en heb ik mij al vele momenten verveelt.

Ik mis vorig jaar, al me voordelen zijn terug weggevallen. Ipv 21 graden is het nu vier graden. Ipv 8 uur beginnen, begin ik nu om vijf uur en sta ik om 3u30 op. Dat de volgende drie weken maar snel voorbij gaan. Voor de mensen die vlees kopen in de Carrefour, Lidl of Aldi, ik heb er met mijn handen aan gezeten :p.

3 Responses to Vakantiejob in Westvlees

  1. Gunirus zegt:

    Weer een reden om vegetariër te worden

  2. sliphead zegt:

    “Voor de mensen die vlees kopen in de Carrefour, Lidl of Aldi, ik heb er met mijn handen aan gezeten :p.”

    Damn, ik word vegetariër, net als Gunirus ^^

  3. Pascal zegt:

    Haha, das wel klote stijn of niet dan :p haha :)!

Geef een reactie

