Koepels foto’s

Zoals reeds gezegd waren we (ik & me broer) bezig met grote koepels aan het bouwen en had ik fotomateriaal beloofd. Wel hier is het. Ik ben de persoon in de blauwe overall.

3 Responses to Koepels foto’s

  1. Martijn zegt:

    Mooi werk. Ik vind het er ontzettend interessant uitzien. Zelf woon ik in stedelijk gebied. Het is echt een wereld van verschil, dat zie ik nu al. Kun je deze zomer al oogsten:D?

  2. stijn1989 zegt:

    Er wordt het hele jaar geoogst. De afwerking ligt nu stil omdat het winter is en er mag geen of bijna geen wind zijn om plastiek te bevestigen. In de zomer komt er (zoals je op de afbeeldingen kan zien) maïs.

  3. Tine zegt:

    omg wuk doen die koepels up jj website???

    greetz jj zusjj

Geef een reactie

