Geheimzinnige driehoek

Ik was bezig met een flash film op fullscreen aan het zien en merkte dat hij happerde voor twee seconden na een kwartier. Ik zet fullscreen uit en zie dat er in me taakbalk een geel driehoekje met een uitroepteken staat in me system tray. Ik kan er geen menu uit tevoorschijn halen of de alt-tekst lezen als ik erover ga want het doet niets, het staat er gewoon. Lang leve Vista en zijn misterieuze driehoeken.

Mysterieuze driehoek

Mysterieuze driehoek

3 Responses to Geheimzinnige driehoek

  1. Gunirus zegt:

    lol, Linux ftw? :D Heeft google hier geen zinnig antwoord op?

  2. stijn1989 zegt:

    Ati crashte dus :p makes sense. Bedankt!

Geef een reactie

