Mijn liefde voor Kotnet

Als student in de IT, zit je veel op websites en veel van die websites bieden filmpjes aan (video tutorials bv). Ook zit je soms legaal naar een episode te kijken of dergelijke. Helaas met kotnet moet je oppassen want je hebt maar 4GB download traffic. Inderdaad 4GB! Ze zouden ons nog minder moeten geven. Maar daar stopt het niet, ze geven nog meer cadeau’s weg Kotnet. Ze gebruiken het oude Telenet principe nog. Dat wil dus zeggen dat je moet sparen om je traffic terug omhoog te doen krijgen. Na mijn login vandaag had ik nog 150MB over. Gisteren was het nog 400MB en heb gisteren twee Youtube filmpjes bekeken, msn, irc en webbrowsing. Inderdaad, foei van mij. Ik hou zo van Kotnet. Kotnet forever!

PS: ik hááát Kotnet. Dat ze hun ogen opendoen en die fucking download traffic omhoog gooien en het zou leuk zijn moesten ze hetzelfde doen met de snelheid.

4 Responses to Mijn liefde voor Kotnet

  1. Gunirus zegt:

    Had ik je dit al niet gezegd voor je op kot ging?

  2. stijn1989 zegt:

    Waarschijnlijk maar dan had ik nog 100% ^^

  3. Lies zegt:

    Ach, dat went wel na vijf jaar :)

  4. Tim zegt:

    En dan te bedenken dat ik per maand ongeveer 150GB binnentrek.

Geef een reactie

