Getagged door Pieterc

Pieterc heeft mij en 5 andere bloggers getagged. Wat houdt dit in?

Spelregels:

Vertel 6 onbelangrijke dingen over jezelf
Tag 6 andere bloggers/blogsters zodat je van hen ook onbelangrijke dingen kunt te weten komen.
Bij de bloggers de je getagged heb een comment achterlaten, moesten ze je blog niet lezen, dat ze het zeker ook kunnen verder zetten.
Natuurlijk de spelregels hier vermelden zodat men weet waarom je onbelangrijke dingen uit je kraam lult.

6 onzinnige weetjes:

  1. Ik verkies cocktailsaus boven mayonaise.
  2. Op mijn bureau liggen er altijd teveel kladblaadjes.
  3. Mijn kotbazin is meer dan 80 jaar en nog steeds goed te been.
  4. Met mijn draadloze headset kan ik luisteren naar muziek als ik op de wc zit.
  5. Ik had 100% voor mijn Assambler test vorige week.
  6. Deze post bevat nu (exclusief spaties en het cijfer) 131 woorden.

Aangezien er nog geen zes mensen staan in me blogroll, zal ik de mensen taggen die erin staan (exclusief pieterc).

Daylah
Laurens Van Keer
Mooiebloggie\’s Weblog
Your precious illusion

Geef een reactie

