Krapuul!

Ik ben nog geen dag terug in Roeselare en het volgde gebeurt alweer met mij. Mijn wijk wordt als de achterbuurt van Roeselare omschreven. Het zit vol krapuul, uitschot en junkies. Ik moet het toegeven dat het klopt. Het zijn arme ocmw lopers die het straatbeeld van onze wijk verzieken. Wat gebeurde er om 17 uur vandaag? Ik ging naar de winkel achter voedsel voor vanavond en morgen. Ik kom leuk terug en zie in de verte twee jongeren lopen. Ik dacht niets aan de hand maar toen we elkaar dichterbij kwam gewandelt zag ik wat voor jongeren het waren. Het waren van het type marginalen. Geen deftige kledij en hadden één blikje lidl bier van 33cl bij hen. Een typisch beeld van een krapuul aan het ocmw. Ik loop rustig verder, niets aan de hand. Ik negeer hen en zij negeren mij. Toch liep het anders uit. Ze begonnen me al vanaf afstand uit te dagen en maakten gebaren dat ik aan de andere kant van de straat moest lopen. Ik blijf negeren, ik ga (lees dit heel goed) nooit ingaan op ocmw krapuul. Het zijn lage mensen, ze hebben geen leven en ze moeten uitgeroeid worden! We komen op het punt dat we elkaar kruisen, een lastig moment want ik wist neit wat ze gingen doen na al die dreigingen die ze maakten. We kruisen elkaar en die ene geeft me een duw op de schouder! Ik heb niets terug gedaan (ze zijn met twee en straks besmetten ze met het krapuul virus) en wandelde rustig door.

Die krapuul jongeren wonen in één van die bouwvallige huizen en ik ga hierop acties ondernemen. Die huizen moeten weg, inclusief die rotte mensen! Wil jij op straat lopen en bedreigd worden door zo’n ocmw krapulen? Ze zouden ze beter op een groot ocmw eiland droppen en dan wilde beesten op het eiland droppen zodat die beesten op die type mensen kan jagen.

Geef een reactie

