Trouwheidsbonus

Ieder jaar is het altijd vol spanning wachten op dat ene telefoontje van Proximus. Vorig jaar probeerden ze me een abbonnement aan te smeren. Twee jaar geleden kwamen ze met bonuspunten sparen per sms/gesprek dat je deed. Ik kreeg al enkele dagen een Anoniem persoon op me telefoon maar duw dat altijd af (ik antwoord daar niet op omdat ik enkel tijd spendeer aan mensen die ik ken). Ik lag zoals altijd te slapen en dan bellen ze je constant wakker. Na twee keer afduwen geven ze het nog niet op en bellen ze een derde keer. Ik nam op en een vriendelijke stem (dame) vraagt zoals gewoonlijk: Bent u de eigenaar van dit nummer? Naar goede gewoonte zeg ik nog steeds Ja. En dan begint hun verhaaltje en besef je dat je beter Nee had gezegd. Het aanbod klonk wel goed maar zei Nee omdat ik al genoeg dingen moet onthouden. En dan praten ze je een soort schuldgevoel aan. Waarom niet meneer? Wat is er mis met dit aanbod? Je krijgt 20 euros na zes herlaadbeurten van minstens 15 euros en je vind dit niet goed? Omdat ze bijna smeekte dat ik het ging doen ben ik dan maar beginnen vragen naar addertjes. Blijkbaar zijn er geen en heb dus maar Ja gezegd zodat die teef eindelijk haar smoel zou houden. Ik ben eens benieuwd. Ik moet dus eerst voor 90 euros gaan herladen om mijn 20 euros bonuspunten te krijgen.

Ik vraag me af met wat ze me volgend jaar zullen lastigvallen.

One Response to Trouwheidsbonus

  1. Gunirus zegt:

    Hmmm

    /me heef al jaaaaaaaaaaaaren zo geen telefoontjes meer gekregen :D

Geef een reactie

