Kot!

Vanaf 1 september zit ik op kot in Leuven. Foto’s zijn er nog niet, ze komen wel maar de kamer wordt één en al coolheid. Dat kot werd mij aangeraden door een vriendin en ze heeft zelfs voorgesteld om iedere dag mijn kamer op te ruimen. En aangezien vrouwen kunnen multitasken kan ze ook meteen me eten klaarmaken, naar de winkel gaan, … :D (Ja hé sofie’ke ^^).

Anyway, nu nog inschrijven op de KHL en dan kan een nieuw jaar beginnen.

6 Responses to Kot!

  1. Sofie'ke zegt:

    Kot!Kot!

    Idd die kamer wordt één en al coolheid en dat vooral door mijn fantastische, toekomstige aanwezigheid.

    MaaaaAAAArrr à propos dat multitasken, wilk je toch graag eens herinneren aan onze deal van gisteren; die was én is nog STEEDS:

    <<<<<<<<>>>>>>>>

    (-°_°-) – stijn zegt:
    mhz crap, ge hebt gelijk (zucht, ik zeg dat niet graag )

    Anyway, nu nog eens beslissen wat we volgende jaar zullen volgen van richting.

  2. stijn1989 zegt:

    Ik weet al wat ik ga volgen van richting, Toegepaste Informatica. De wereld heeft nood aan mij en mijn talent voor IT. Meiden aanbidden me, tonnen geld ga ik verdienen en richt ik mijn eigen staat op in de oceaan.

  3. Gunirus zegt:

    have fun :)

  4. PieterC zegt:

    Ik ben benieuwd wat je Sofie’ke hebt moeten beloven om haar zoveel voor je te laten doen :-).
    Veel plezier op kot!

  5. $uper Adriaan zegt:

    eigenlijk wel een verstandige keuze, hoop voor jou dat het daar wel lukt :)
    Maar mischien volgend jaar wel wat meer vertellen tegen je jaar genoten
    bjornie zit nu al heel de tijd te huilen

  6. Lies zegt:

    Geniet van het kotleven in Leuven!

Geef een reactie

