B33R

Volgens mij heb ik het geneesmiddel gevonden voor alle ziektes: bier! Had twee dagen last van keelpijn en na een nachtje goed drinken, was de pijn weg (maar zat hij ergens anders ^^). Dus als je ziek bent, drinkt een stuk in je kloten (niet op doktersadvies maar op IT advies).

Bier

(Ik weet niet wat er scheelt maar die blonde staat me wel aan ^^)

4 Responses to B33R

  1. Gunirus zegt:

    nu heb je alleen hoofdpijn? =)

  2. stijn1989 zegt:

    Nee, heb zelden een kater maar voor sommigen zal hoofdpijn idd een nawerking zijn ^^.

  3. Gunirus zegt:

    Ook wegdrinken he ;-)

  4. ibO zegt:

    Hahaha, stijntje toch, mijn kleine verwarde alcoholist. Die blonde is een lekker ding, maar voor jou onbereikbaar als je je leven op het internet blijft verhalen. Leef je leven, ipv het te digitaliseren ^^

Geef een reactie

