IT’er bij Westvlees

De zomervakantie komt eraan en dan ga je aan de slag als jobstudent bij één of andere bedrijf. Vorig jaar werkte ik als vleesverpakker bij het bedrijf Westvlees. Dit jaar kreeg ik weer de kans om daar te gaan werken en vulde de sollicitatiebrief in en verstuurde hem maar terug (dat was mijn eerste brief in jaren dat ik nog eens poste). Deze morgen (8u20), na 3 uur slapen, kreeg ik een telefoon van Westvlees. Ze vroegen of ik geïnteresseert was om bij de IT afdeling te werken. Na lang denken en eens de voor- en nadelen naast elkaar gelegd te hebben, heb ik uiteindelijk toegestemd.

Voordelen:

  • Later opstaan
  • Meer loon
  • Betere werkomstandigheden (niet meer werken bij 2-5 graden)

Anyway, zo krijg ik toch nog mijn summer of code ^^.

3 Responses to IT’er bij Westvlees

  1. Gunirus zegt:

    Have Fun !

  2. PieterC zegt:

    En wat zijn de nadelen dan? :)

  3. stijn1989 zegt:

    Het grootste nadeel is dat ik constant met PC’s ga moeten werken :P

Geef een reactie

