Dyslexie bij Google

Het is 3 AM, ik geraak maar niet in slaap. Dus ik duw op de power van me laptop en open Firefox. Ik zie dat de Google zoekmachine is aangepast. Het logo is verandert. Dit gebeurt vaak bij een belangrijke gebeurtenis en dus klik ik op het logo om te zien welke gebeurtenis het deze keer is. Tot mijn verbazing zag ik het volgende.

Update

Google heeft de fout pas laat op de dag herstelt. Toen ik nogmaals keek rond 21:00 was de fout verholpen. Dus na ongeveer 18 uur zag men de fout! Chapeau Google!

3 Responses to Dyslexie bij Google

  1. Frank zegt:

    Tja, hoe groter de organisatie, hoe trager ze worden.

  2. Laurens zegt:

    “To err is human. To really mess up requires a computer…”

    Lomp van Google. :p

  3. de Taalgoeroe zegt:

    Tjah, niet alleen google is dyslectisch. Zoek de dt-fout!

Geef een reactie

